پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

آهنگ جدید محمد علیزاده به نام تیتراژ سریال برادر

متن آهنگ محمد علیزاده تیتراژ سریال برادر

!♬!بدون تو چیا کشیدم من ♫♪

!♬!خوشى ولى خوشى ندیدم من ♫♪

!♬!تو اول مسیر خوشبختى ♫♪

!♬!ته دنیا رسیدم من♫♪

!♬!♫♪

!♬!بدون من سرت چقدر گرمه♫♪

!♬!کى حال این روزامو میفهمه♫♪

!♬!قبول دارم گناه نکردى تو♫♪

!♬!کار دنیاى بى رحمه♫♪

!♬!کار دنیای بی رحمه♫♪

!♬!♫♪

!♬!زمونه عمر ما رو میگیره ♫♪

!♬!برادر از برادرش سیره♫♪

!♬!تو دیر رسیدى خیلى دیره♫♪

!♬!♫♪

!♬!بخاطر تو هر کارى کردم ♫♪

!♬!تو رفتى من چه جورى برگردم ♫♪

!♬!خودت بیا دورت بگردم♫♪

!♬!♫♪


!♬!صدام کن صداى تو لالایى بچگیمه صدام کن♫♪

!♬!دیگه خسته م از عشقاى نصفه نیمه نگام کن ♫♪

!♬!به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم♫♪

!♬!نمیشه♫♪

!♬!♫♪

!♬! مگه میگذره آدم از اونى که زندگیشه♫♪

!♬!مگه ریشه از زردى ساقه هاش خسته میشه♫♪

!♬!به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم♫♪

!♬!♫♪

!♬!زمونه عمر ما رو میگیره ♫♪

!♬!برادر از برادرش سیره ♫♪

!♬!تو دیر رسیدی خیلی دیره♫♪

!♬! ♫♪

!♬!به خاطر تو هر کاری کردم ♫♪

!♬!تو رفتی من چجوری برگردم♫♪

!♬!خودت بیا دورت بگردم♫♪

!♬!♫♪

!♬!صدام کن صداى تو لالایى بچگیمه صدام کن ♫♪

!♬!دیگه خسته م از عشقاى نصفه نیمه نگام کن ♫♪

!♬!به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم ♫♪

!♬!نمیشه ♫♪

!♬!♫♪

!♬!مگه میگذره آدم از اونى که زندگیشه ♫♪

!♬!مگه ریشه از زردى ساقه هاش خسته میشه♫♪

!♬!به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم♫♪


 آهنگ جدید محمد علیزاده به نام تیتراژ سریال برادر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد