پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه خرید ردیاب خودرو خود را تغییر دهید!


برای استفاده از این ردیاب تنها کافی است پس از نصب آسان آن بر روی خودرو و یا موتور سیکلت نسبت به فعال سازی نرم افزار ردیاب روی گوشی یا کامپیوتر خود ، اقدام کنید تا به صورت آنلاین از موقعیت جعرافیایی اتومبیل و مسیر های پیموده شده آن ، مطلع شوید. که در صورت قطع ارتباط بعدا بشه صداها رو بازیابی کرد؟ و میخوام با کمترین جابجایی هشدار ان برای تلفن همراه مراقب ایشون ارسال بشه . در اینجا برخی از انواع اصلی ردیاب های GPS به همراه مزایا و معایب آنها آورده شده است. ایمن نگه داشتن وسایل نقلیه یکی از دغدغه های اصلی همه ماست. این دستگاه نهایت 20 روز شارژ نگه میداره تعجب میکنم میفرمایید سی روز شارژ نگه داشته! سلام من این دستگاه رو اوایل ک خریدم تا سی روز شارژ نگه میداشت ولی الان وقتی میذارم صدرصد هست یک هفته شده هشتاد درصد،تایمی که دستگاه تو شارژه سه ساعته که از تو سایت نگاه میکنم پر شد شارژر رو جدا میکنم، ممکنه باطریش خراب شده باشه؟ شرکت کریوت تاکنون سه مدل ردیاب را طراحی و تولید کرده که می توانید در صفحه فروشگاه مشخصات و قیمت هریک را با مشاهده نمایید و در صورت تمایل خریداری نمایید. https://www.driveing.ir/car-tracker/


شما به راحتی می توانید از این ردیاب مگنتی برای شنود صدای داخل کابین خودرو استفاده کنید. خوشبختانه دیگر برای خرید ردیاب خودرو و موتورسیکلت نیاز به مجوزهای امنیتی خاصی نیست. هر چند این ردیاب در تقابل مربوط به ابعاد، خوش دستی و کوچک بودن در مقابل ردیاب Teltonika میدان را خالی میکند. این ردیاب خودرو بدون نصب با هشدارهای صوتی یا امکان خاموش کردن موتور از راه دور از خودروی شما در برابر سارقین محافظت میکند. ردیاب خودرو دستگاهی است که دارای کاربردهای زیاد بوده و برای نظارت کردن روی وسایل نقلیه به کار می رود. قیمت انواع ردیاب جی پی اس خودرو بر اساس نوع برند، نوع سرور و اپلیکیشن و دیگر کاربردها متفاوت بوده که می توانید ردیاب مورد نظر خود را از مجموعه وایزر با قیمت مناسب خریداری نمایید. برنامه نرم افزاری یا اپلیکیشن ردیابی خودرو بخشی است که وظیفه تبدیل سیگنال های دریافت شده به اطلاعات قابل نمایش را انجام می دهد که بوسیله آن می توانید موقعیت خودرو و مسیرهای طی شده را مشاهده کنید. انواع مختلفی از ردیاب ها وجود دارند که شما می توانید برای موتورسیکلت خود از آن ها استفاد کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی ردیاب خودرو و به طور خاص GPS خودرو ، ویژگی ها و ضرورت استفاده از این دستگاه در ماشین و وسایل نقلیه بپردازیم.

خصوصا اگر قصد کنترل فرزندتان را داشته باشید. اگرچه ردیاب برای اهداف شخصی و افراد نیز کاربرد دارد و برای محافظت از خودرو ، کنترل و مکانیابی افراد مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بهره برداری تجاری از آن به خصوص برای ناوگان های خودرویی می تواند نتایجی همچون بهره وری ناوگان ، کاهش مصرف سوخت ، مدیریت بهینه دارایی ها و نظارت بر راننده را محقق نماید. این سیستم ها با استفاده از مانیتورهای کوچکی که در جلوی داشبورد ماشین نصب می شوند و با برقراری ارتباط با ماهواره های جی پی اس ماشین می توانند، در مسیریابی به افراد کمک شایانی نمایند. ابعاد کوچک : باتوجه به اندازه ی بسیار کوچکی که دارد به راحتی و سریع نصب می­شود. ردیاب مغناطیسی و شنوددار IR180 به گونه طراحی شده است که برای انواع خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت وهمچنین به عنوان جی پی اس جاسوسی کاربرد دارد. عمر باتری ردیاب شنوددار IR180 چقدر است؟ خرید ردیاب مغناطیسی و شنوددار نیاز به مجوز خاصی دارد؟ جی پی اس کوچک IR180، با امکانات متنوع و کامل خود علاوه بر تامین امنیت خودرو، کاربری های منحصر به فرد و هیجان انگیز نیز دارد.

https://techtip.ir/1402/01/29/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%ae/


این محصول به دلیل ابعاد متناسب، قابلیت شنود بسیار قوی و جنس مقاوم مانند یک ردیاب جاسوسی کمک می کند تا اطلاعات لازم از فرد یا وسیله نقلیه مورد نظر را به دقت به دست بیاورید. جی پی اس آی آر 180 نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنربای مگنتی قوی به نقطه مورد نظر متصل می شود . جی پی اس مغناطیسی شنوددار IR180 نوعی از مکان یاب های خودرو است که با ابعادی کوچک و قیمتی مناسب در بازار وجود دارد. موقعیت یاب مغناطیسی IR180 یکی از پر فروش ترین ردیاب های مگنتی ایران رهیاب به حساب می آید که تا 1 سال پس از فروش گارانتی تعویض بی قید و شرط دارد. IR160 یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در مجموعه ایران رهیاب بوده و مدت زمان 12 ماهه ای برای گارانتی آن در نظر گرفته شده است. یکی از جذاب ترین ویژگی های ردیاب ها، اضافه شدن قابلیت شنود صدای داخلی اتومبیل است.

آهنگ جدید محسن یگانه به نام «میون غصه هایی که درکشون سخته»

متن آهنگ میون غصه هایی که درکشون سخته محسن یگانهMusicdel | موزیکدل

ما از اولش قرارمون این بود

که تا آخرش کنار هم باشیم

اگه یک لحظه از کنار هم دوریم

قد یک عمر بیقرار هم باشیم

قد یک عمر بیقرار هم باشیم

پر و بال هردومون زخمه

اینجوری به هیچ جا به هیچ جا نمیشه رسید

من من میخواستم زخماشو ببندمو اون

اما اون اما اون چشماشو بست و پرید

چشماشو چشماشو بست و پرید

بیقرار بودی و قرارمونو یادت رفت

گفتی باید از سر راهت کنار بکشم

میون غصه هایی که درکشون سخته

بشینمو انتظار بکشم

انتظار و انتظار بکشم

آهنگ جدید محسن یگانه به نام «میون غصه هایی که درکشون سخته»