پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

آیا ارتودنسی بر گفتار تاثیر می گذارد؟ + چند نکته برای یکی دو هفته اول بعد از ارتودنسی دندان


آیا ارتودنسی راهی برای درمان مشکلات گفتاری است یا خود باعث مشکلات و مشکلات گفتاری می شود؟ به خاطر دندان هایم نمی توانم خوب صحبت کنم. آیا می توانم درمان ارتودنسی انجام دهم؟ می گویند ارتودنسی می تواند مشکل من را حل کند، اما می ترسم دیگر نتوانم صحبت کنم. درسته؟ با ما همراه باشید تا به سوالات بسیار رایجی که اکثر مراجعین در مورد تاثیر ارتودنسی بر گفتار از ما می پرسند پاسخ دهیم.

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی شاخه ای از دندانپزشکی است که به رشد صورت، قرار دادن دندان ها و پیشگیری و اصلاح نامرتبی دندان ها می پردازد. اهداف اصلی درمان ارتودنسی بهبود عملکرد دندان ها، زیبایی شناسی سلامت کلی دندان ها است.

تاثیر ارتودنسی بر گفتار

در نتیجه می توان گفت که هدف اصلی درمان ارتودنسی رفع مشکلات عملکردی دندانی است که می تواند منجر به آسیب به مفصل فک و کج شدن دندان ها شود.

علاوه بر این، ارتودنسی می تواند دندان های کج را اصلاح کند و با صاف کردن دندان ها و صاف کردن فک به عقب یا جلو، به زیبایی چهره شما کمک کند.

مراحل ارتودنسی دندان چیست؟

در روش های ارتودنسی از دستگاه های سفارشی با ساختار درجه بندی شده استفاده می شود. این روش دارای انواع مختلف و ابزار و وسایل دیگری است که می توان در طول درمان از آنها استفاده کرد

نصب بریس های ارتودنسی

این کار معمولا در دو تا سه جلسه انجام می شود. معمولا در اولین ویزیت دیواره هایی در جلوی دندان ها قرار می گیرد و بین دندان های آسیاب فاصله هایی ایجاد می شود. در ویزیت دوم، سیم ارتودنسی انتخاب شده و به دیوارها متصل می شود

تراز و تراز دندان ها

در این مرحله زاویه دندان ها اصلاح شده و دندان ها صاف می شوند. این مرحله معمولا در چند جلسه با استفاده از سیم نیکل تیتانیوم انعطاف پذیر انجام می شود

عقب نشینی فک پایین باید رفع شود

این مرحله در اکثر ارتودنسی ها بسیار مهم است زیرا تا زمانی که خوانش به طور کامل اصلاح نشود، نمی توان دندان های جلویی را به درستی تراز کرد. برای این کار به یک سیم محکم نیاز است و برای این کار از سیم های فولادی حداقل 16 استفاده می شود. سیم های 19 و 25 در این مرحله حداکثر اثر را خواهند داشت. عقب نشینی را می توان با بریس های متحرک فک بالا همراه با بریس های ثابت فک پایین اصلاح کرد.

اصلاح زاویه دندان های بالا

این معمولاً پس از اصلاح فرورفتگی فک انجام می شود. رشد قدامی فک پایین، عدم رشد فک بالا و دیستالیزاسیون مولر کمک کننده است.

این روش با استفاده از ابزارهای مختلف و معمولا سیم های فولادی 19 و 25 استفاده می شود. برای این کار می‌توان از وسایل کمکی مانند فنرهای بین دندان‌های آسیاب و نیش بالایی، کلاهک‌های سر یا نوارهای لاستیکی گروه 2 نیز استفاده کرد.

اصلاح حفره دندان

پس از اصلاح زاویه دندان ها باید فضای بین آنها بسته شود. برای این کار از وسایل کمکی مختلفی مانند فنر تیتانیوم نیکل، زنجیر الاستیک، لاستیک های کلاس 2 و 3 استفاده می شود.

پایان کار

زمانی که ثنایا، ثنایا و ثنایا به خوبی در کنار یکدیگر قرار گیرند، مراحل پایانی کار انجام می شود. این مرحله به دقت بالایی نیاز دارد، زیرا براکت ها و براکت ها باید به درستی تنظیم شوند تا نتیجه نهایی قابل قبول باشد. در نتیجه تغییر موقعیت براکت ها و بریس ها در این مرحله رایج است. در پایان عمل می توان باندهای لاستیکی روی دندان های بزرگ اعمال کرد تا انسداد مناسب ایجاد شود.

ادامه مطلب: https://payju.ir/content/لیست-دندانپزشکان-شیراز 

اعلام رسمی گوگل در مورد به روز رسانی بزرگ در دسامبر 2020


اعلام رسمی به روز رسانی هسته گوگل در دسامبر 2020 دیروز، گوگل در سایت رسمی خود اعلام کرد که در حال به روز رسانی هسته جامع هستیم. این پیام دارای دو قسمت است که خبر از انتشار بخشی از این آپدیت می دهد و بخشی دیگر که هنوز تحویل نشده است. و از این تاریخ باید منتظر این تغییرات باشید. باید بدانید که این یک آپدیت است و باگ ها و مشکلات اصلی این کرنل برطرف خواهد شد. در ادامه این مقاله به بررسی این آپدیت می پردازیم. در وبلاگ بمانید

متن پیام گوگل در دسامبر 2020

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، به روز رسانی های گسترده ای را برای الگوریتم اصلی منتشر می کنیم. این به‌روزرسانی بزرگ دسامبر 2020 نامیده می‌شود. توصیه‌های ما برای این به‌روزرسانی‌ها همانطور که قبلاً توضیح دادیم باقی می‌ماند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به این پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید در مورد گوگل بدانند، به‌روزرسانی‌های اصلی اخبار رسمی در مورد خزیدن و نمایه‌سازی سایت‌های وب‌مستر در فهرست گوگل است. googleblog.com

بعد از امروز همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی بزرگ برای الگوریتم منتشر می کنیم. به روز رسانی هسته دسامبر 2020 نامیده می شود. دستورالعمل‌های ما برای این به‌روزرسانی‌ها همان چیزی است که قبلاً توضیح داده‌ایم. لطفا برای اطلاعات بیشتر در این مورد این پست وبلاگ را ببینید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید در مورد گوگل بدانند، به‌روزرسانی اساسی در خزیدن سایت رسمی و اخبار نمایه‌سازی برای مدیران وب‌سایت‌هایی است که گوگل را نمایه می‌کنند. googleblog.com

به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل چیست؟

قبل از اینکه وارد تغییراتی شویم که به احتمال زیاد از به روز رسانی الگوریتم حاصل می شود. درک دقیق این نوع به روز رسانی مهم است.

بیایید با چیزی که به‌روزرسانی الگوریتم اصلی نیست شروع کنیم.

این یک به روز رسانی هدفمند مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رفع یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی مشابه الگوریتم جدید تعبیه شده در الگوریتم اصلی است.

گاهی اوقات آنها به طور کامل جداگانه انجام می شوند، جدای از ارائه الگوریتم اصلی و یک امتیاز یا نوعی طبقه بندی که برای تغییر موقعیت استفاده می شود.

به روز رسانی اصلی در سئو چیست؟

به روز رسانی گسترده به الگوریتم هسته به این معنی است که خود الگوریتم هسته به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است شامل تقابل برخی از عوامل موجود یا تغییر تعامل آنها با یکدیگر یا ایجاد یک کل منسجم باشد.

اینها می تواند شامل تغییراتی در الگوریتم گوگل برای افزایش کارایی باشد، مانند قهوه، یا مانند مرغ مگس خوار، نحوه تفسیر گوگل درخواست های عمومی.

همچنین ممکن است در به‌روزرسانی از فاکتورهای رتبه‌بندی جدیدی استفاده شده باشد که قبلاً در نظر گرفته نشده‌اند.

تنها در سال گذشته، موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد و امسال، گوگل شروع به عرضه (و صحبت در مورد) به روز رسانی های اصلی گوگل کرده است.

آیا هسته به روز رسانی گوگل وجود دارد؟

برخلاف دیگر راه‌اندازی‌ها، به‌روزرسانی اصلی گوگل تغییرات مهم و گسترده‌ای را در الگوریتم‌های موتورهای جستجو و موتورهای جستجو به ارمغان می‌آورد.

4. 2020

به روز رسانی عمده در می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل در حال انتشار یک به روز رسانی الگوریتم بزرگ است.

بعد از حدود 90 دقیقه اعلام می کند که به روز رسانی در حال انجام است و تکمیل آن 1 تا 2 هفته طول می کشد.

هدف اصلی به روز رسانی

به‌روزرسانی‌های اساسی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج جستجو در همه کشورها در همه زبان‌ها داشته باشند.

زمانی که سایت‌ها شروع به به‌روزرسانی هسته خود می‌کنند، رتبه‌بندی جستجو کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

تغییرات در رتبه بندی جستجو معمولاً مستقیماً با محتوای سایت مرتبط است.

به این معنی که اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب بوده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. مخالفش هم درست است. این بدان معنی است که محتوای تازه منتشر شده ای وجود دارد که در زمان آخرین به روز رسانی در دسترس نبود.

با این حال، محتوای جدید باید در مقایسه با محتوای قدیمی دوباره ارزیابی شود. به عبارت ساده، رتبه بندی ها می تواند بسیار متفاوت از قبل باشد.

Google Update Center در دسامبر 2020 راه اندازی شد

هفت ماه بعد، گوگل به‌روزرسانی هسته جدیدی را منتشر کرد (نسخه اصلی دسامبر 2020).

بری شوارتز 3 دسامبر 2020، ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی برای هسته خود منتشر می‌کند (به‌روزرسانی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لازم به ذکر است که ژانویه 2020 اولین به روز رسانی اصلی و به روز رسانی اصلی می 2020 نسخه دوم است.

این توییت گوگل است که آن را اعلام می کند، جایی که گوگل می گوید: «پس از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه جدیدی از به روز رسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. "

شروع ساعت 13 گوگل یعنی گوگل این کار را در دسامبر 2020 آغاز کرد. به روز رسانی اصلی حدود ساعت 1 بعد از ظهر، دو ساعت و نیم پس از اینکه گوگل اعلام کرد به روز رسانی در راه است.

"به‌روزرسانی Core نوامبر 2020 اکنون منتشر شده است. مانند همیشه با این به‌روزرسانی‌ها، تقریباً یک یا دو هفته طول می‌کشد تا کاملاً در دسترس باشد."

آخرین به‌روزرسانی قبلی (به‌روزرسانی اصلی)، می 2020، یک به‌روزرسانی بزرگ و بزرگ بود که عرضه کامل آن دو هفته طول کشید.

قبل از اینکه گوگل آپدیت اصلی ژانویه 2020 را اعلام کند، در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی از به روز رسانی داریم.

قبل از این به روز رسانی چه اتفاقی افتاده است. این به روز رسانی برای بسیاری از وب مسترها و مدیران سایت تعجب آور بود زیرا بسیاری از آنها اشاره کردند که به اندازه به روز رسانی های قبلی موثر نبود.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به روز رسانی منتشر کرد، اما این مربوط به سطح سایت بود.

این تغییرات برای همه وب مسترها اهمیت زیادی دارد زیرا تغییرات گسترده ای در نتایج و رتبه بندی وب سایت وجود دارد.

مشخص نیست و غیرممکن است که بدانید گوگل چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد، گوگل به ما نشان می‌دهد که آیا سایت‌ها برای مخاطبان خود بهینه‌سازی شده‌اند یا فقط برای رتبه‌بندی ساخته شده‌اند. ?

تغییرات بزرگ در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

که با نام‌های «قطع رتبه صفر» و «موقعیت صفر» نیز شناخته می‌شود، در بین وب‌سایت‌ها در حال افزایش است. این بدان معناست که به جای کلیک بر روی پیوند و بازدید از آن، بازدیدکننده دقیقاً همانجا در صفحه نتایج است. جستجو پاسخ خود را می یابد.

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند، یک گام به جلو برمی‌دارد تا تجربه جستجو را آسان‌تر و مرتبط‌تر با خواسته‌های کاربران کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را پیشنهاد می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای وب‌مسترها مانند به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم‌های اصلی اعلام‌شده گوگل برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحاتی است که در حال حاضر رتبه‌بندی شده‌اند.

این بدان معناست که وب سایت هایی که رتبه بالاتری در گوگل ندارند، علیرغم انتشار محتوای باکیفیت، تقویت خواهند شد.

با این حال، وب سایت هایی که افت رتبه را تجربه می کنند باید دلایلی را که می تواند باعث این امر شود بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ، لزوماً به معنای بد بودن سایت و محتوای آن نیست. غول جستجو ادعا می کند که مردم فقط آنچه را که به روز شده یا داده های جدیدی اضافه کرده اند می نویسند که کاربران می خواهند بخوانند.

ما در آینده یک تجزیه و تحلیل عمیق به روز رسانی انجام خواهیم داد و شما را از هرگونه ناهنجاری در ردیاب های به روز رسانی جدید مطلع خواهیم کرد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و عرضه‌های بیشتر پس از آن شروع می‌شود و باید مانند قبل برای چند روز ادامه یابد.

نکته مهمتر در مورد این به روز رسانی این است که در عرض هفت ماه ارائه می شود.

با این حال، با به روز رسانی جدید گوگل، گوگل در نحوه رتبه بندی رتبه بندی محتوا پس از تغییرات ایجاد شده در سایت از آخرین به روز رسانی، تجدید نظر خواهد کرد.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود تلاش زیادی کرده اند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت‌هایی که تلاشی هماهنگ برای بهینه‌سازی محتوای خود انجام نداده‌اند، ممکن است نتایج بسیار خوبی ببینند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های اصلی در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان‌ها بیشتر قابل مشاهده و مؤثر خواهند بود.

زمانی که یک سایت شروع به به روز رسانی هسته خود کند، افت یا افزایش در رتبه بندی جستجو اتفاق می افتد.

تغییر مثبت یا منفی در رتبه بندی جستجو نشان دهنده مرتبط بودن محتوا است.

اگر محتوا از آخرین به‌روزرسانی به بهبود ادامه دهد، احتمالاً در رتبه‌بندی بالا می‌رود. برعکس، این وضعیت دور از انتظار نیست.

افزودن بینش به یک قسمت از محتوا روشی موثر برای ارسال سیگنال به Google در مورد ارتباط آن با سؤالات مخاطبان است.

اگر علاقه تحقیق به طور کامل به یک موضوع خاص تغییر کند، ممکن است محتوا نیز مرتبط تر در نظر گرفته شود.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کاری می توانم انجام دهم؟

گوگل توصیه های رسمی را برای کمک به شما در بهبود رتبه بندی منتشر کرده است.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

1. ممکن است چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما پایین بیاید، ممکن است چیزی را تغییر ندهد. ما می دانیم که صاحبان وب سایت هایی که دچار خرابی می شوند می خواهند مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که نباید موارد اشتباه را برطرف کنید. همچنین، ممکن است چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد. "

به‌روزرسانی اصلی Google برای وب‌سایت‌های خاصی اعمال نمی‌شود. به روز رسانی های اصلی برای بهبود نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم رتبه بندی گوگل:

سایت‌هایی که ممکن است در تغییرات بزرگ سقوط کرده باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های گوگل را نقض نکرده‌اند و دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها را دنبال نمی‌کنند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند می‌توانند تحت تاثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به‌روزرسانی اصلی وجود ندارد که صفحات یا مکان‌های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، تغییرات مربوط به بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم های الگوریتمی است."

اساساً نتایج و رتبه وب سایت شما زمانی که رتبه شما پس از یک ارتقاء اساسی کاهش می یابد تغییر نخواهد کرد.

2. چندین تغییر وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد که محتوا واقعاً برای بازدیدکنندگان وب سایت جالب است؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو ایجاد شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به سایت شما متصل نیستند بخواهید که نظرات صادقانه خود را در مورد سایت شما ارائه دهند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تخصص، اصالت و اعتماد) اعمال می شود.

3. این کارها چگونه انجام می شود

اگر می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید، بهینه سازی وب سایت شما مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود به شما کمک می کند تا وب سایت خود را تا حد امکان مطابق با نیازهای مخاطبان خود تنظیم کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، یک وب سایت را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. ابزار Top 10 Optimizer وب سایت شما را با وب سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای فوق، SEOprofiler ابزاری نیز دارد که به شما در یافتن کلمات کلیدی خوب کمک می کند. پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر. ابزارهایی برای بهینه سازی شما

دستورالعمل های گوگل برای مدیریت به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل توصیه هایی را برای مدیران سایت ارائه می دهد که چه کاری برای بهبود رتبه بندی پس از یک به روز رسانی بزرگ انجام دهند.

هدف از این تغییرات بهبود محتوا در گوگل است، بنابراین ممکن است برخی از صفحاتی را که قبلا پایین‌تر بودند، نمایش دهد. ترتیب رتبه بندی تغییر می کند و برخی از صفحات به سادگی حذف می شوند و با صفحات ارزشمندتری جایگزین می شوند.

بر ادامه ارائه بهترین محتوا تمرکز کنید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوای ممکن تمرکز دارد. این راهنما در قالب یک سری سوالاتی که باید در مورد محتوای خود بپرسید به چهار دسته کلی تقسیم می شود:

محتوا و کیفیت آن:

آیا محتوای اصلی، اساسی، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

تجربه: آیا توسط یک مرجع معتبر به خوبی تحقیق و بررسی شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و بدون خطا است، آیا در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

قابل مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و آیا علاقه واقعی بازدیدکنندگان را ایجاد می کند؟

E-AT-T که مخفف عبارت Authoritative-Trust-Trust است، در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به آن به عنوان منبع دیگری از توصیه های محتوای عالی اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که اشاره شد به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و متداول ترین سؤالات عبارتند از: چه مدت طول می کشد تا وب سایت به نتایج قبلی بازگردد؟

گوگل می گوید: با فرض اینکه یک اصلاح انجام شده باشد، می تواند تا به روز رسانی نسخه اصلی بعدی ادامه یابد. با این حال، محتوای «ثابت» نیز ممکن است پس از یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی کوچک‌تر که هنوز منتشر می‌شوند بازیابی شوند.

گوگل اشاره می کند که بهینه سازی انجام شده توسط وب مسترها تضمین نمی کند که جستجو و محتوای مرتبط رتبه بالاتری نسبت به سایر صفحات داشته باشد.

آیا این مفید است؟

درست است. در حالی که توصیه های Google با آنچه شما گفتید مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و متمرکز برای مدیران سایت است که در هنگام ساخت به روز رسانی هسته بعدی آن را مرور کنند.

س: در آپدیت الگوریتم دسامبر 2020 گوگل چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را منتشر می‌کند.

درست است، هیچ کس واقعاً نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که انتشار آن آغاز شده است و اجرای آن در سراسر جهان دو هفته یا بیشتر طول خواهد کشید.

در سال های گذشته یکی از بزرگ ترین تغییرات آپدیت Mobilegeddon در آوریل 2015 بود، خوب به خاطر دارم که برای سایت هایی که این امتیاز را نداشتند مجازات های شدیدی در نظر گرفته شد.

تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل در مورد تغییر آینده صحبت خواهد کرد و این به روز رسانی می تواند تفاوت زیادی در نتایج سایت ایجاد کند و به توسعه دهندگان و سئوکاران اجازه می دهد تا برای تغییرات بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر که بیشتر بر زمان بارگذاری و عملکرد کلی تمرکز دارند (مانند Core Web Vital و غیره) صدق می کند.

بنابراین در هفته های آینده به نحوه رتبه سایت های خود در SERP گوگل توجه کنید. در حالی که هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، توصیه هایی در مورد سئو و موارد دیگر وجود دارد. من بر اساس این نتایج فکر می کنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک های ورودی، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت بوده است، اما احتمالاً با این به روز رسانی برطرف خواهد شد.

نظرات کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

Google Core Updates یک بازی حدس زدن است

گوگل سر و صدای زیادی در مورد آنچه که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 به ارمغان می‌آورد نپرداخته است، بنابراین به اندازه Mobilegeddon در زمان خود چشمگیر نیست.

شایان ذکر است که از ماه اکتبر، کنسول وب غیرفعال شده است و "سرویس ها موقتا غیرفعال هستند"، بنابراین ممکن است مربوط به این نسخه باشد.

اما در نهایت، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

گزارش وب مستر گوگل در دسامبر 2020

نوامبر یک ماه شلوغ است که Google تاریخ انتشار به‌روزرسانی تجربه صفحه را به ما می‌دهد و با آن، Google در حال آزمایش شاخص بصری یا نشان در نتایج جستجو برای این تغییر است.

گوگل چندین به روز رسانی الگوریتم تایید نشده را در این ماه منتشر کرده است، اما از آخرین به روز رسانی اعلام شده در 4 مه بیش از 7 ماه می گذرد و ما هنوز شاهد بروز رسانی مهمی نبوده ایم و تا پایان سال نیز نخواهیم داشت. و از آپدیت قبلی فهمیدیم که DeepRank نام رمز الگوریتم BERT است.

گوگل برخی از تعاملات پیوند عجیب و غریب را روی قطعه های برجسته آزمایش کرد که سئوکاران و ناشران را آزار می دهد.

در نهایت، گوگل نیز محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی خود را رتبه بندی کرد، اما این یک اشتباه بود و همه آنها را از جستجو حذف کرد.

تغییرات در کنسول جستجو

تیم Google Search Console در حال ارائه یک ویژگی جدید در بخش گزارش آمار خزیدن، فعال کردن ابزار سلب مسئولیت، رفع اشکالات دستی و موارد دیگر است. در میان همه اینها، گوگل یک حرکت بزرگ از Google Webmaster Central به Google Search Central انجام داده است.

با این حال، نمایه ساز پرس و جو کار نمی کند.

در خاتمه باید بگوییم که طبق گزارشات منتشر شده از وبلاگ سئو، بسیاری از افراد از چند ماه گذشته شاهد افزایش و کاهش چشمگیر نرخ تعلیق بوده اند. باید بدانید که اگر می خواهید گذشته را اصلاح کنید، باید به تولید محتوای خوب و ایجاد اخبار و محصولات جدید در وب سایت خود ادامه دهید. برای دریافت مطالب با این محتوا می توانید در خبرنامه وبسایت یا کانال تلگرام سئوتن عضو شوید. به روز رسانی و تغییرات دیگر برای پرسیدن سوال به لیست شماره های زیر مراجعه کنید.

مراجعه به منبع: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/