آرم یا آرم بخشی از زندگی روزمره است. ما در حال بمباران لباس روزانه ، اتومبیل ، تلفن ، انواع آرم هایی هستیم که در خیابان ها می بینیم و جایی که می توانیم ببینیم. طراحی آرم بیشتر از آنچه بیشتر افراد فکر می کنند تصفیه شده است ، به خصوص هنگام جستجوی یک طراحی خاص اما عملی. اما این آرم ها به چه معنی است؟
یک آرم یا آرم یک برند یا نمادی از مارک یک شرکت یا تجارت است. آرم ها اغلب در شرکت ها استفاده می شوند و شرح مختصری از فعالیت های شرکت را ارائه می دهند. همانطور که می دانید ، تصاویر می توانند به راحتی و به راحتی هزاران کلمه را نشان دهند. در حقیقت ، چشمان ما از لحاظ بصری تر است ، بنابراین آرم در طراحی این جذابیت بصری را ایجاد می کند.
این آرم یکی از مهمترین سرمایه گذاری های برند است که تأثیر قابل توجهی در درک عمومی شرکت توسط مشتریان خود دارد. این آرم را می توان به عنوان چهره شرکت توصیف کرد. زیرا این اغلب اولین مشتری بالقوه برای رویدادها و مبنای اصلی برند و تجارت شماست.
عملکردهای خوب آرم
اگر شما یک طراح گرافیک هستید یا به دنبال طراحی آرم هستید ، باید ویژگی های یک آرم عالی و یک آرم عالی را بدانید یا اصول طراحی را در نظر بگیرید. بهترین آرم به چهار عملکرد نیاز دارد:
بیشتر آرم ها سیاه و سفید هستند و با اندازه های مختلف طراحی شده اند. سادگی طراحی آرم مهم است ، زیرا برای کلاه ، اتوبوس ، وب سایت ، روزنامه یا تلویزیون لازم است.
2. زیبایی شناسی
بیشتر آرم ها یک خانه چاپ یا نمادها (یا هر دو) هستند که باعث می شود آنها برای مخاطب جذاب باشند.
روابط با ایده ها ، اصول و توضیحات شرکت
شرکت ها برای شناسایی مارک ها از آرم یا ERAM استفاده می کنند. به عنوان مثال ، آیا متوجه شدید که چگونه فلش نارنجی روی آرم Z از آمازون A ظاهر می شود؟ این برای فروش انواع اقلام در نظر گرفته شده است.
2. متقابل
آرم که به راحتی به یاد می آورد و تأثیر بسیار قدرتمندی ایجاد می کند ، بسیار ارزشمند است ، زیرا به برند شما کمک می کند تا در آگاهی مصرف کنندگان قرار بگیرد.
نکات طراحی آرم
آرم باید به اندازه کافی واضح و ساده باشد تا به راحتی شناسایی شود. همچنین یک آرم عالی است که به یاد ماندنی خواهد بود و احساس حسی بزرگی از قلب مشتریان ایجاد می کند.
همچنین استفاده از جزئیات در آرم بسیار مهم است. توجه ویژه برای هر عنصر از آرم از جمله رنگ ، شکل ، قلم بسیار مهم است. همه این عوامل به انتقال پیام شما در مورد برند شما کمک می کند. به عنوان مثال ، آرم های سالن های بدنسازی از فونت های بزرگ استفاده می کنند ، اما آرم آژانس مسافرتی از فونت های خارق العاده استفاده می کند ، بنابراین بسیار مهم است که آرم یا آرم پیام صحیحی درباره شرکت ارائه دهد.