پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

اسانس های روغنی به علت اینکه قابلیت حل شدن آنها در آب اندکی سخت تر است کمتر مورد توجه تولید کنندگان قرار دارد


اسانس های روغنی به علت اینکه قابلیت حل شدن آنها در آب اندکی سخت تر است کمتر مورد توجه تولید کنندگان قرار دارد اما اگر از برندهای معتبر و نمونه های اصلی خریداری شود به مراتب دارای کاربردهای بهتری خواهند بود. اسانس ها مواد اولیه ای هستند که تاثیر بسزایی در عطر و بو محصولات می گذارند.ما سعی داریم انواع اسانس صنعتی اسانس خوراکی اسانس روغنی و عطری را معرفی کنیم.اسانس ها در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد که مهمترین آنها صنایع شوینده می باشد.در صنایع غذایی صنایع آرایشی بهداشتی و صنایع دارویی نیز مورد استفاده هستند. نانو امولسیون یکی از فناوریهای رو به رشدی است که در صنایع آرایشی، بهداشتی و دارویی به عنوان یک سیستم جدید حامل داروها و مواد لیپوفیلی مانند روغنهای اساسی ، طعم دهنده ها، رنگ ها و اسیدهای چرب مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اسانس خوراکی مایع غالبا برای طعم دار کردن و معطر کردن محصولات غذایی است و امروزه یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین افزودنی های خوراکی، بهداشتی، دارویی، آرایشی و … در سراسر دنیا شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عطر و اسانس های صنعتی و خوراکی فعالیت دارند که بهترین و مرغوب ترین اسانس ها را برای مصرف در موارد گوناگون تولید و عرضه می کنند.

اسانسهایی که در صنایع آرایشی و عطر و ادکلن کاربرد دارند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۸۵ به عنوان تولید کننده اسانس های صنعتی برای به کارگیری در تولید عطر و ادکلن آغاز نمود و سپس خط تولید مجزایی برای اسانس ها و طعم دهنده های خوراکی را نیز راه اندازی نمود. از دیگر موارد مصرف اسانس های خوراکی می توان به استفاده ی آن ها در انواع نوشیدنی، بستنی، شکلات، روغن، انواع نان و پیراشکی، انواع ژله و پاستیل و دیگر محصولات طعم دار اشاره کرد. این اسانس هم به صورت پودری و هم به صورت مایع موجود می باشد که برای تولید انواع کیک و کلوچه و نوشیدنی از گرید خوراکی آن استفاده می شود. اسانس با استفاده از مواد مختلفی تهیه می شود، مانند اسانس گل سرخ، اسانس گل محمدی، اسانس کشمش و … مدل ویسکوزیته مایع به فرم ژله ای می شود و مقداری هوا در بین مایع گیر می کند. فرم ثبت نام زیر را جهت ثبت نام اولیه تکمیل و ارسال نمایید. این محصولات در سریعترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال میشود.

ممکن است دوفازی شوند. از علت های کف کنندگی مایع دستشویی نیز به علت دو فازی بودن و غیر قابل حل شدن هوا در آب است که وجود مواد فعال کننده ی سطحی مثل سورفکتانت ها این اختلاط را باعث می شود و کف چیزی جز امولسیون هوا و آب نیست. هوای پاک: اسانس دارچین را در هوا پخش کنید و از خواص ضد میکروبی آن لذت ببرید. تأمین مواد اولیه با کنترل تمام فاکتورهای فیزیکی، شیمیایی و میکروبی از تولید کننده های برتر ایران و جهان و ارائه آن در انواع بسته بندی های آزمایشگاهی و صنعتی. شرکت شیمی آسیا گستر این نشان برتر را مدیون حُسن انتخاب و رضایت شما صنعتگران و کارآفرینان عزیز کشورمان می داند. این ماده به عنوان امولسیفایر روغن در آب به همراه SPAN 60، ستوستئاریل الکل و سایر الکل های چرب به کار می رود. این ماده گزینه مناسبی جهت استفاده در فرمولاسیون های با میزان بالای الکترولیت دارد و در قدرت تحمل بالایی در برابر تغییرات pH را دارد. با این کار ، فرمول ها غالباً فقط مختصراً تغییر می کنند و سیستم های توزین مورد استفاده ، باید پشتیبانی را تا حد ممکن انعطاف پذیر برای سازگاری با اینها فراهم کنند.

زیرا ممکن است باعث حساسیت و آسیب به پوست شود. H ساگاز فرمولاسیون مایع دستشویی کرمی با پوست دست، غنی از ترکیبات مختلف در حفظ رطوبت و نرم کنندگی باعث می شوداین ترکیب انتخاب مناسبی در فصلهای سرد و خشک سال باشد. 8. در ساخت مایع دستشویی نباید از هیچ گونه ترکیبات غلظت دهنده ی سنتزی و طبیعی مانند HPMC، CMC، زانتان گام، سلولزگام استفاده شود. مایع دستشویی فومی یا فوم دستشویی از مهم ترین و پر فروش ترین انواع مایع دستشویی در بازار شوینده محسوب می شود زیرا استفاده از آن علاوه بر ویژگی های مناسب اعم از نرم کنددگی و شست و شوی سریع و آسان، بسیار به اقتصاد شما کمک می کند. رنگ بندی های جذاب با اسانس های بی نظیر، پوست دست شما را از آلودگی ها و میکروب پاک می کند. همچنین افزودنی هایی مانند مونوپروپیل گلیکول یا گلیسرول برای حفظ رطوبت دست، مواد نگهدارنده و اسانس های طبیعی خوشبو کننده نیز در فرمولاسیون ساخت فوم دستشویی استفاده می شود. در کنار آن سورفکتانت های آمفوتریک نیز برای افزایش خاصیت تمیز کنندگی سورفکتانت آنیونی استفاده می شود. قدرت شویندگی، کف کنندگی و تمیز کنندگی بسیار بالا داشته باشد.