پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

انجام تست سریع کرونا در راه‌آهن اهواز

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، مسافران بدون داشتن نتیجه تست کرونای منفی اجازه سوار شدن بر وسائط نقلیه عمومی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری را ندارند. مسافرانی که از طریق راه‌آهن اهواز قصد خروج از استان خوزستان را دارند ابتدا باید تست سریع کرونا بدهند و در صورتی که جواب تست منفی شد، اجازه سفر دارند./علیرضا محمدی

ادعای ائتلاف سعودی: ایران از انصار الله حمایت نظامی می‌کند

سخنگوی ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی مدعی حمایت نظامی ایران از انصارالله شد.

به نقل از العربیه، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی مدعی شده است ایران سلاح هایی را که انصار الله از آنها برای حمله به عربستان استفاده می کنند، به یمن قاچاق کرده است.

ترکی المالکی گفت: ما صبر تاکتیکی و راهبردی داریم و برای حملات دردناک علیه انصار الله آماده می شویم. در این عملیات  به قوانین بین المللی پایبند هستیم. تردیدی نیست کسانی که در پشت سر انصارالله قرار دارند می خواهند کشتیرانی را هدف قرار دهند. عربستان قدرت بازدارندگی بزرگی در برابر هر نوع تهدیدی دارد.

وی پیشتر مدعی شد که حمله به یکی از محوطه‌های مخازن نفت در بندر «راس تنوره» در منطقه الشرقیه با شکست روبرو شده است.

گفته می شود محوطه‌های مخازن نفت در بندر «راس تنوره» در منطقه الشرقیه و تأسیسات شرکت «آرامکو» در ظهران هدف این حملات بوده است.

انتهای پیام/

گزارش رویترز از افزایش صادرات نفت ایران

گزارش رویترز از افزایش صادرات نفت ایرانرویترز در گزارشی به افزایش صادرات نفت ایران خبر داد.
                                                   گزارش رویترز از افزایش صادرات نفت ایران


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، شرکت ملی نفت ایران در ماه‌های اخیر به دنبال از سرگیری صادرات نفت است‌. از سرگیری صادرات نفت خام ایران می‌تواند نیاز هند به نفت را کاهش دهد.

یک مقام هندی گفت: ما توقع داریم که در ۴-۳ ماه آینده نفت خام ایران وارد بازار ما شود.

یک مقام پالایشگاه‌های هندی گفت: مسئولان شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده‌اند که پس از انتخابات ریاست جمهوری، توافق‌های رسمی برای صادرات نفت امضا خواهد شد.

منبع: ایلنا