پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

آهنگ جدید معین زد به نام «دیوانه ام آری»

متن آهنگ دیوانه ام آری معین زد

سرگشته‌ی محضیم و درین وادی حیرت؛Musicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ معین زد دیوانه ام آری MP3 - موزیکدل

عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم!

تویی به جای همه این هیچکس

ولی به جای تو نیست

تو خود تمامه منی

اما من تمامه تو نیستم

دیوانه‌ام آری…

شب‌های بیداری…

یاد تو می افتم

اما تو بیزاری از من…

 بیزاری‌ام حسیست باعث خوشحالی…

اینکه به من داری حتی تنفری خالی

دیوانه‌ام آری…

دیوانه‌ام آری…

دیوانه دوست دارم

دیوانه دوست داری

دیوانه‌ام آری…

دیوانه‌ام آری…

دیوانه دوست دارم

دیوانه دوست داری


میگن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید …

یا من یا تو… دیوانه نبودیم…

نبودی جای منو این من؛ جای تو غم خوردم

آرامشم بودی، رفتی…

ابرها به هم خوردن

ابری زد و بارید…

چشم چشمه ای جاری

شیرین‌ترین تلخی چقدر زیبا تو می‌رفتی…

رفتنت زیباست…

ترکم بکن بی‌رحم…

تو از برم میری… منم قربانِ تو میرم …

دیوانــه ام آری

دیوانه ام آری

دیوانه دوست دارم

دیوانه دوست داری…

دیوانــه ام آری

دیوانه ام آری

دیوانه دوست دارم

دیوانه دوست داری…


 آهنگ جدید معین زد به نام «دیوانه ام آری»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد