پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

پایگاه خبری هم صدا

خبرهای جدید ایران و جهان

روش های بازنویسی محتوا


نسیم آنلاین: بازنویسی بخشی از تولید محتوا است. اگر می خواهید هر بار چیزی منحصر به فرد تولید کنید، علاوه بر انرژی و زمان، باید پول زیادی هم داشته باشید! تفسیر اطلاعات علمی یا ادبی نیست. می توانید از ادبیات اطراف خود ایده بگیرید و موضوع را به شکلی متفاوت یا جدید مطرح کنید، اطلاعات را به خوبی نوشته اید.

در این مقاله، ما در مورد مزایای بازنویسی محتوا صحبت می کنیم و برخی از بهترین راه های انجام آن را به شما می گوییم.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

قبل از اینکه در مورد مزایای بازنویسی محتوا صحبت کنیم، باید تعریف دقیقی از معنای آن داشته باشیم. استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً توسط طرف دیگری تولید و منتشر شده است و تبدیل آن به مطالب دیگر، بازنویسی آن مطالب است. محتوا ممکن است از سایت خودتان یا سایر منابع خارجی باشد. تولیدکننده محتوا با ایجاد تغییراتی در شیوه نگارش و افزایش یا کاهش برخی از قسمت ها، آن را تغییر می دهد. اگر تغییر در قالب متن باشد به آن پارافراسی می گوییم.

حالا این بازنویسی محتوا چه مزایایی دارد و چه کمکی به شما می کند؟

نوشتن محتوا به شما کمک می کند در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و از منابع خود بهتر استفاده کنید نوشتن در زمان کمتر برای شما مفید است.

· بازنویسی محتوا آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. وقتی به سرعت محتوا تولید می کنید، حضور قوی تری دارید و بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می گیرید.

· با بازنویسی، فرآیند خود را متنوع کنید. می توانید مقالات قدیمی خود را در قالب یک پادکست جدید ارائه دهید یا یکی از ویدیوهای خود را به یک اینفوگرافیک جذاب تبدیل کنید. این قالب های مختلف شما را در معرض مخاطبان جدید قرار می دهند.

· بازنویسی محتوا در انتقال ایده های بهتر موثر است. وقتی راه های بیشتری برای ارائه پیام خود داشته باشید، آن را قدرتمندتر ارائه می دهید و مخاطبان شما بهتر با موضوع ارتباط برقرار می کنند.

· تمرین بیشتر بازنویسی محتوا در نهایت مهارت های شما را افزایش می دهد. هرچه محتوای با کیفیت تری در یک موضوع و در قالب های مختلف ایجاد کنید، بیشتر بر آن مسلط خواهید شد و حتی ممکن است در آن زمینه متخصص شوید.

· می توانید از منابع خارجی برای ارائه آخرین روندهای صنعت خود به مخاطبان خود استفاده کنید. شما باید اصل را ترجمه و بازنویسی کنید. اگر نمی خواهید وقت خود را تلف کنید یا خودتان نمی توانید آنها را ترجمه کنید، مشکلی نیست. شما می توانید بلافاصله در Transis ترجمه کنید. Transis یک پلتفرم ترجمه اختصاصی وب است که می تواند متون شما را با سرعت بالا بدون افت کیفیت ترجمه و ارائه کند.

3 نکته مهم که هنگام بازنویسی محتوا باید در نظر بگیرید

هنگام بازنویسی محتوا، برای ایجاد محتوای جذاب باید به چند نکته توجه داشت:

1. مراقب باشید کپی نکنید: شما حق ندارید همان محتوا را بازنویسی کنید. شما باید از مواد دیگر ایده بگیرید.

2. از ایجاد تغییر نترسید: نظر شما در مورد موضوع چیست؟ آن را هم بنویسید و ردی از خودتان در محتوا بگذارید.

3. بیشتر بنویسید: اگر فکر می کنید مقاله شما مشابه مقاله مرجع است، سعی کنید مقاله دیگری بنویسید. در واقع به یک مقاله اختصاصی با محتوای تخصصی تر تبدیل می شود.

روش های بازنویسی محتوا

اکنون مزایای بازنویسی مقاله را می دانید. در این بخش روش‌های مختلفی را برای صرفه‌جویی بهتر در منابع ارائه می‌کنیم.

کتاب های قدیمی را با هم ترکیب کنید

مقالات و پست های قدیمی خود را مرور کنید و ببینید کدام یک را می توان به یک قطعه محتوا تبدیل کرد. به عنوان مثال، مجموعه ای از مقالاتی را که هر از چند گاهی در مورد موضوع قیف فروش پوشش داده اید، بردارید و با جمع آوری و ویرایش صحیح قوانین، آن را به یک مقاله جدید و کامل تبدیل کنید.

یک دایرکتوری ایجاد کنید

پست های خود را دوباره ارزیابی کنید؛ کدام یک با هم می توانند راهنمای خوبی برای حل مشکلات گروه بزرگی از دریافت کنندگان باشند؟ آنها را کپی کنید.

ممکن است تبدیل کردن یک پست وبلاگ به پاراگراف مشکلی به نظر برسد، اما برای ایجاد یک راهنمای جامع آن را کوتاه نگه دارید.

از مقالات خود در ایمیل استفاده کنید

نکته اصلی و مهم مقالات شما چیست؟ اگر آنها را مرور کنید، می بینید که عبارات خوبی در بین آنها وجود دارد که می تواند افراد را به دیدن شما ترغیب کند. مخاطبانی که به محتوای شما علاقه نشان داده اند دوست دارند دوباره از مقالات شما استفاده کنند و یکی از راه های جذب این افراد مراجعه به مقالات قدیمی در ایمیل ها است. این یک بازی سود دوگانه است. حتی مقاله شما خوانده می شود و چیزی به اطلاعات مخاطب اضافه می کند.

پست های خود را به پادکست تبدیل کنید

امروزه می بینیم که بسیاری از افراد از زمان تلف شده خود بهتر استفاده می کنند و به پادکست گوش می دهند. با تبدیل پست های وبلاگ به پادکست، می توانید این مخاطبان را هدف قرار دهید و کاربران بیشتری را از وجود خود آگاه کنید.

اگر صدای خوبی دارید خودتان بگویید یا یک گوینده حرفه ای استخدام کنید. به عنوان مثال، از برخی از مقالاتی که در مورد تکنیک های مدیریت استرس و اضطراب نوشتید برای ایجاد یک اسکریپت پادکست استفاده کنید.

متن را بازنویسی کنید

می دانید که ترجمه به معنای بازنویسی متون به گونه ای دیگر است و در واقع با این کار معنای متن را به گونه ای دیگر بیان می کنید. موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود را بیابید و ببینید چه مقالاتی برای رفع نیاز و یافتن نقاط ضعف آنها موجود است. آنها را اصلاح کنید و محتوای جدید اضافه کنید، رنگ دیگری به آن بدهید و منتشر کنید.

همچنین می توانید نقاط خارجی را مشخص کنید. از آنجایی که مقالات انگلیسی معمولاً چند قدم جلوتر از آموزش فارسی هستند، با توضیح متون انگلیسی می توانید نتایج خوبی بگیرید و در بین رقبای خود مرجع باشید. Transis می تواند با یک تیم قوی در بخش تخصصی بازنویسی به شما کمک کند.

یک ویدیوی جالب بسازید

همه شما تاثیر بسیار زیاد محتوای بصری را می دانید و می دانید که مردم توجه زیادی به آن دارند. بینندگان زمان زیادی را صرف آن می کنند، اما از طرف دیگر می توانید یک مقاله 1500 کلمه ای را به عنوان یک ویدیوی یک دقیقه ای منتشر کنید. چرا از آن استفاده نمی کنید؟

محتوای خود را به ویدیوهای جالب تبدیل کنید و در کانال های مختلف به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، محصولات و خدمات خود را با یک ویدیو به نمایش بگذارید و مطمئن شوید که افراد بیشتری آن را مشاهده می کنند.

آمارهای جالب را به اینفوگرافیک تبدیل کنید

اینفوگرافیک ها همیشه در بین مخاطبان محبوب هستند و نوعی محتوای ویروسی محسوب می شوند حقایق جالبی را که قبلا بحث شد جمع آوری کنید و آنها را با تصاویر جالب ترکیب کنید بخواهید این اینفوگرافیک را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. دید شما را افزایش می دهد و دسترسی شما را افزایش می دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد